HTML

HTML

websas.hu


Kovax skype: kovaxur

Pavel skype: pavelkorcsagin

msn status My location on TeamSpeak
Cylex Silver Díj

Devportal

Nincs megjeleníthető elem

WebLabor

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Kommentek

  • Pavel Korcsagin: @fiúk csángók vagytok?: Köszönjük a tartalmas hozzászólást! Így sok év távlatából is akadnak még b... (2015.09.25. 10:46) Cukor és tömény kénsav
  • blah blah: tudom iszonyú régi hozzászólás, de csak nem hagyhatom így a cukrok nem igazán nemzetközi fogalmak,... (2015.06.17. 00:03) Cukor és tömény kénsav
  • szvsz: Szerintem ezeket olyanok találják ki, akik max. a buszmegállóig mennek gyalog. Oda kell tennei őke... (2015.05.22. 14:33) Magyar élelmiszercsomagok
  • Sparhelt: @Rowen: Meleg főétel kell? Lőjön magának valamit. :-) (2015.03.02. 07:34) Magyar élelmiszercsomagok
  • DragovichNikita: @Kovax: Ne, hogy bedőlj neki ez csalás! Pénzt akarnak ki huzzni belőled, be nem dőlj nekik ;). (2012.08.28. 14:06) Magyarított SPAM
  • hrgy: A videot eltavolitottak :-( (2012.05.10. 23:40) Cukor és tömény kénsav
  • Pavel Korcsagin: Szegény. :( Azt nem mondom, hogy át tudom érezni :W mert nem, de sajnálom. (nem őszintén) De a Bat... (2012.02.17. 18:43) Szopoda
  • Utolsó 20

Vadász Úr

2009.12.18. 18:57 | Pavel Korcsagin | 5 komment

Címkék: bulvár fegyver kirándulás fegyverek maderspach

Ez a hét igen jól telt. Na nem az első három nap (szószó, attól függően, hogy a lelkiállapotomat vagy az eredményeket nézzük). Már múlthét kedd óta folyamatosan *khm, khm* (-értsd: kisebb megszakításokkal) tanultam, szerdán vizsga, utána (ha sikerül úgy végeznem és odaérnem 2-re) linalg zh (ezt pedig muszáj volt megírni, mert így csak az első anyagrészből (az spec. bukta volt :D) kellett írnom, uv-n viszont az egész szemeszteriből (amiből még lesz alkalmam a vizsgán megbukni XD) kellett volna - elméletileg a 40-ből most akár 22-t is összeszedhettem, ami bőven meghaladja a 18 pontos álomhatárt :D), tegnap pedig matmod (matematikai módszerek) zh a 3-asért (elvileg 3-as átlagtól adnak ösztöndíjat :D kell a pííz XD - de meglett :) ).

 

 

Szóval letettem a vadászvizsgát, úgyhogy ha a városban fegyvernek látszó tárggyal láttok kószálni, az bizony nem dugós puska. ^^ Heh-heh. Nem volt könnyű vizsga, 52-en indultunk, ennek nagyjából a fele mehetett át (mivel nem maradtam ott végig, és nem, nem számoltam, de nagyjából fele-fele arányban szórták ki a versenyzőket). A lövészetet már október novemberben letudtam (nem emlékszem már pontosan, csoporttársaknak emlékezetes, mert állítólag ekkor "rohantam ki" 25 perc linalg után, valójában csak fogtam magam és leléceltem), most csak a vizsga maradt (olyan kicsit, mint egy nyelvvizsga). Ez utóbbi áll egy központi tesztből, amit 1300 kérdés közül kiválogatva állítanak össze, 50-ből 12 hiba már bukta, aki megbukott, nem mehet szóbelizni. Itt sajnos nincs elnéző vizsgabizottság, nincs semmi, mellesleg a kérdések és a válaszok is hibásak, úgyhogy igazán felüdítő 9-kor ilyennel indítani a napot! :D Egy srác volt, aki 2 hibával lecsúszott a bejutásról, szerencsétlent a - válaszokat egymással megbeszélő és puskázó - 2/3 hibás középkorúak kibeszélték, hogy "így nem tudott semmit" meg "úgy nem készült föl". No, éppenséggel a 2 hibást húzta meg a kamara titkára szóbelin, mert "nem villantott eleget, ugyan mindenből tudott egyet s mást, de nem eleget". Szóval én szolídan kimaradtam az egymás szapulásából, megmaradtam a saját feszültségemnek.

 

 

Három fő volt a vizsgabizottság: az elnök a kamara titkára volt (uygan úgy mutatkozott be, hogy "gondolom magamat nem kell bemutatnom", nekem fingom nem volt kicsoda :D), volt még az a rendőr, aki előadott nekünk és egy számomra ismereteln talán erdész fickó. Az 52 fős csapatot két napra (szerda és csütörtök) osztották el, én szerdára jutottam, aznap 24-en vizsgáztunk (volna). 9-kor kezdődött a verseny, méghozzá a teszttel. Mivel nem fért be mindenki a kicsike terembe (én pedig voltam olyan erőszakos, hogy mégis befurakodtam leülni táskával és stricikopogóssal :D), ezt is két csoportban írtuk, míg az elsők írták, a második várt, aztán csere, miután kijavították a dogákat, mehettünk felelni. Cuki volt. Sikerült 8 hibaponttal átvészelnem, elég nekem a "jól megfelet", nem kell a "kiváló" (utóbbi 5 hibáig). Mivel lassan mentek a szóbelik, a titkár a másik terembe (miután a második is végzett a teszttel és az fölszabadult), ott egyedül vizsgáztatott. Na, hozzá ment be a '2 hibapontos' - megbukni. :S Szerencsétlen mehet újrázni márciusban, pfejj.

Igencsak nagy dilemmában voltam, hogy most akkor hova menjek. A titkárhoz, aki mogorvának, kialvatlannak és kötözködőnek látszott? De megvolt az esélye, hogy csak "atyaian" eldiskurálgat velem és zeneszóval átmentem. Vagy menjek a sokkal szimpatikusabb arcú rendőrhöz és erdészhez? Rendőrnél vizsgázni az álmos köny szerint sem jelent jót. :S Főleg nem fegyvertartásból. ;D Végül - tekintve a titkár 1:1, és a rendőr-erdész páros 2:3-as arányát (már kiszórtak és átjutottak), utóbbit választottam. Ahogy hallgattam a kijövőket, nem volt piskóta a dolog. Néhányan (12-ből kb. 3-an) 5-10 perc alatt lefeleltek, a többieket azonban 35-50(!) percig is kínozták, és volt, akit nem engedtek át ennek ellenére sem! A tételek is kibtul nehezek voltak, jó pár kérdést meghallgattam, amit a kijöttek meséltek, zöme olyan, hogy lövésem nem volt hozzá (a "madaras" kérdések voltak az antijokerek, pl.: hány tojást rak a kerceréce? :D az elején még okés, de a 15. után már tuti bukás, vagy a fogképletek (mondd el a gímszarvas fogképletét, pfff...); leszögezem, nagyon fontos tudnom például a tojás belső szerkezetét, hogy lelőhessem a nagy liliket). Szóval be voltam tojva. :D

Bemegyek, leülök egy régi kivénhedt irodai forgós székre (ami nem, hogy a karomat támasztotta, hanem még nekem kellett fogni, nehogy leessen :D - magyarán annyira volt kényelmes, mint egy vallató szék (no lám, funkciónál vagyunk...) :D), kihúztam a tételt, átolvastam a kérdéseket. A 9 kérdésből csak 2 necces volt, a többit tudtam. Fúúúú.... Megkönnyebbültem. :) A közbevetett keresztkérdésekre persze szemrebbenés nélkül mondtam, ami eszembe jutott, istenem, hát rebbenjen az ő szemük... Nem, az nem rebbent, ellenben az erdész erősen nyeldekelte a rosszallását, ha valami nagy marhaságot mondtam. :))) Lényegében nem volt vele semmi probléma, 10 perc alatt kint voltam egy "megfelet"-tel. :DDDD Wháháhá, ezzzazzz... XDXDXD Megvan!

Tehát kaptam egy szép zöld mázas oklevelet, miszerint sikerrel tettem le a vadászvizsgát. Mondjuk nehéz volt úgy fotózni, hogy a felirat olvasható legyen. :) Be fogom kereteztetni és kirakom majd a falra. :)

 

ui.: Találós kérdés. Hogyan különbözteted meg egymástól a nagy- és a kisliliket? (ugyanis mevágnak párszáz E-vel, ha kicsit lősz) :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://kundk.blog.hu/api/trackback/id/tr21607488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovax 2009.12.19. 12:05:16

most meg mérnem küldi el

akkor mégegyzer

grat grat:)

H.Péter 2009.12.19. 17:45:23

grat grat...
nemis xD
süti beállítások módosítása