HTML

HTML

websas.hu


Kovax skype: kovaxur

Pavel skype: pavelkorcsagin

msn status My location on TeamSpeak
Cylex Silver Díj

Devportal

Nincs megjeleníthető elem

WebLabor

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Kommentek

  • Pavel Korcsagin: @fiúk csángók vagytok?: Köszönjük a tartalmas hozzászólást! Így sok év távlatából is akadnak még b... (2015.09.25. 10:46) Cukor és tömény kénsav
  • blah blah: tudom iszonyú régi hozzászólás, de csak nem hagyhatom így a cukrok nem igazán nemzetközi fogalmak,... (2015.06.17. 00:03) Cukor és tömény kénsav
  • szvsz: Szerintem ezeket olyanok találják ki, akik max. a buszmegállóig mennek gyalog. Oda kell tennei őke... (2015.05.22. 14:33) Magyar élelmiszercsomagok
  • Sparhelt: @Rowen: Meleg főétel kell? Lőjön magának valamit. :-) (2015.03.02. 07:34) Magyar élelmiszercsomagok
  • DragovichNikita: @Kovax: Ne, hogy bedőlj neki ez csalás! Pénzt akarnak ki huzzni belőled, be nem dőlj nekik ;). (2012.08.28. 14:06) Magyarított SPAM
  • hrgy: A videot eltavolitottak :-( (2012.05.10. 23:40) Cukor és tömény kénsav
  • Pavel Korcsagin: Szegény. :( Azt nem mondom, hogy át tudom érezni :W mert nem, de sajnálom. (nem őszintén) De a Bat... (2012.02.17. 18:43) Szopoda
  • Utolsó 20

Magyarított SPAM

2010.09.11. 11:31 | Kovax | 4 komment

 Dr. Paul Vancio

Mobil száma: +44-7011173605

 

 

Én Dr. Paul Vancio A Harlsden, Észak-Nyugat-Londonban, itt Angliában. 

Dolgozom NatWest Bank London Corporation. Írok neked az én hivatali, hogy lesz egy óriási előny, hogy mind a ketten. Az én osztály, mivel a menedzser asszisztens (Greater London Regional Office), felfedeztem egy elhagyatott összege ? 15 millió Great British font (Tizenöt millió Great British font) egy fiókot közé tartozik a külföldi vevők késedelmes Mr.Terry Ryan amerikai állampolgár, aki sajnos életét vesztette a repülőgép-balesetben Alaszka Airlines 261, amely összetört január 31-én, 2000 beleértve a felesége és egyetlen lánya.

 

A választás a kapcsolatot akkor is felkeltette a földrajzi adottságai, ahol élsz, különös érzékenysége miatt az ügylet. és a titoktartási itt. Most a bank már várja minden a rokonok, hogy jöjjön fel a követelés, de senki nem tette ezt. Én személy szerint pervesztes lett megtalálását a rokonok, 2 éve, igyekszem az Ön hozzájárul ahhoz, hogy jelen van, mint a legközelebbi hozzátartozó / Will kedvezményezett az elhunyt, hogy a bevétel e számla értéke 15 millió font lehet fizetni Önnek.

 

Ez kerül folyósításra, vagy megosztani ezeket a százalékokat, 60%-én és 40%-a van. Nekem van rögzítve az összes szükséges jogi dokumentumokat lehet használni biztonsági másolatot készíteni ezt az állítást tesszük. Minden amire szükségem van, hogy töltse ki a neveket, hogy a dokumentumok és törvényesíteni azt a bíróság itt kell bizonyítania Ön, mint a törvényes kedvezményezett. Minden, amit most van szükség a tisztességes együttműködés, a titoktartás és bizalom ahhoz, hogy lássuk, az ügylet révén. Biztos vagyok benne, hogy ez alatt hajtják végre a törvényes előírás, amely megvédi a felhasználót a megsértése a törvény.

 

Kérjük, adja meg nekem a következő: ez nagyon nagyon sürgős kérem.

 

1. Teljes név

2. Ön Közvetlen Mobil száma

3. Elérhetőségi címe.

4.Your Életkor

 

Miután átesett a módszeres kutatás, úgy döntöttem, hogy Önt abban a reményben, hogy megtalálja ezt a javaslatot érdekes. Kérjük, az Ön visszaigazoló e az üzenetet, és jelzi a kamat ellátják Önt a megfelelő információkkal. Törekednek arra, hogy tudassa velem a határozatot a lehető leghamarabb.

 

 

Please contact me via az én privát e-mail: dr.paulvancio@live.ca

 

Üdvözlettel,

Dr. Paul Vancio

Private Tel: +44-7011173605

E-mail: dr.paulvancio@live.ca

A bejegyzés trackback címe:

https://kundk.blog.hu/api/trackback/id/tr132288281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H.Péter 2010.09.11. 15:41:15

sztem ne hagyd ki ezt az ajánlatot

Kovax 2010.09.12. 21:43:41

utazunk a kinai brittanniába :D

DragovichNikita 2012.08.28. 14:06:48

@Kovax: Ne, hogy bedőlj neki ez csalás! Pénzt akarnak ki huzzni belőled, be nem dőlj nekik ;).
süti beállítások módosítása