HTML

HTML

websas.hu


Kovax skype: kovaxur

Pavel skype: pavelkorcsagin

msn status My location on TeamSpeak
Cylex Silver Díj

Devportal

Nincs megjeleníthető elem

WebLabor

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Kommentek

  • Pavel Korcsagin: @fiúk csángók vagytok?: Köszönjük a tartalmas hozzászólást! Így sok év távlatából is akadnak még b... (2015.09.25. 10:46) Cukor és tömény kénsav
  • blah blah: tudom iszonyú régi hozzászólás, de csak nem hagyhatom így a cukrok nem igazán nemzetközi fogalmak,... (2015.06.17. 00:03) Cukor és tömény kénsav
  • szvsz: Szerintem ezeket olyanok találják ki, akik max. a buszmegállóig mennek gyalog. Oda kell tennei őke... (2015.05.22. 14:33) Magyar élelmiszercsomagok
  • Sparhelt: @Rowen: Meleg főétel kell? Lőjön magának valamit. :-) (2015.03.02. 07:34) Magyar élelmiszercsomagok
  • DragovichNikita: @Kovax: Ne, hogy bedőlj neki ez csalás! Pénzt akarnak ki huzzni belőled, be nem dőlj nekik ;). (2012.08.28. 14:06) Magyarított SPAM
  • hrgy: A videot eltavolitottak :-( (2012.05.10. 23:40) Cukor és tömény kénsav
  • Pavel Korcsagin: Szegény. :( Azt nem mondom, hogy át tudom érezni :W mert nem, de sajnálom. (nem őszintén) De a Bat... (2012.02.17. 18:43) Szopoda
  • Utolsó 20

BREAKING NEWS: America is schon here

2009.11.26. 14:04 | Pavel Korcsagin | 11 komment

Címkék: bulvár fegyver sün gólya

Kajáldába menet nagy szirénázásra lettem figyelmes, mosolyogtam is magamban, hogy mekkora lúzerek, elkéstek, már legalább 150 méterre vagyok az úttól, megléptem. :) Visszafelé Póstással beszélgettünk, látjuk ám, hogy ott forgolódnak a sünök kocsival meg gyalogszerrel az út közepén és nem hagyják a békés polgárt ide-oda mászkálni. Csodálkoztam is: mi van itt, sün felvonulás? :D Emberek 400ágyasból kiterelve, pár sün nagyon skubizza a lenti parkolót, biztos vki öngyilkos lett/akart lenni. Nem láttam vérplaccsot (megnéztem).


Most mondta csoporttárs, hogy vmi csávó 4 szerencsétlent ledurrantott odabent (vagy az orvosin, nemtom - ellentmondásosak a hírek), egyet bizton újra kellet éleszteni. Na most akkor ez vagy 4 élőt vagy min. 3 holtat jelez nekünk előre. Hát ma sem lesz gólyabál... Úgy jó egy órája már haza is húztak a sünök, amikor visszafelé csámborogtam 30-as végtől (biztos megijedtek tőlem :D). Tulajdonképpen nem értem, minek lövöldözni (bár, tény, ami tény, stresszoldó hatása, na az van), nem lesz sokkal jobb tűle - vagy ledurrantanak, vagy bebörtönöznek.

updáta:

Az újraélesztett srác meghalt. Egyelőre ennyit tudunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kundk.blog.hu/api/trackback/id/tr431553917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Animal 2009.11.26. 20:19:05

Láttalak ma a 30-as buszmegállóban menet közben. (odafele) :)
Érdekes módon mi nem láttunk/hallottunk semmit, pedig ezidőtájt mi is ott voltunk a környéken csak később Nóritól tudtuk meg, akit telefonon értesítettek... :S

Dr. Animal 2009.11.26. 20:20:55

Egyébként nekem is az amcsi esetek jutottak először eszembe... :S
Eddig ha az amcsik lőtték egymást, sz*rtam rá, de ez így perpillanat elég gáz... :S

Pavel Korcsagin 2009.11.26. 21:46:55

Az orvosiról - mint utóbb kiderült - csak átmenekült a 400ágyasba. A 30-as nyomvonalától egész biztos nem hallhattuk a beltérben eldördült pisztolylövéseket, főleg a városi zajban.

Az amcsi esetek? Ez csak beidegződés. A tavalyi évben összesen 46 (kb...) gyilkosságot követtek el fegyverrel. Tehát - a fegyverbirtoklás szabadossága még nem jelenti az ámokfutkozást is. Másik ez a 46 eset 300 milliós népből került ki, ami ránk vonatkoztatva olyan 1,5 - máris jóval szerényebb adat. Tény, hogy vannak ott is de nem "oooolyan" sok, ez a mennyiség nagyjából megfelel a hírekben szereplő mennyiséggel is.

Ja, és még vmi. Nem gáz. :) Tőlem féljél, ne mástól, az csak random lehet, kics a valószínűsége. xD Tudod: ha ltász, biztonságban vagy, ha nem, lehet hogy már csak másodpercek választanak el a haláltól. :D:D:D Amolyan Csak Norisz fílingben. :P

Dr. Animal 2009.11.26. 21:52:13

@Pavel Korcsagin: :D:D:D

Az amcsi eseteken nyílván a precedens értékű, média által felkapott eseményeket értem. A hírekben mutogattak párat. Volt ott német is az amerikaiakon kívül.

A "nem hallottukon", a szirénákat értetettem, nyílván nem a lövést, tekintve hogy épületen belül dördültek el.

Pavel Korcsagin 2009.11.26. 22:05:03

:D értem

meg holland is volt nem régen, vagy csak a németre emléxem? :?

H.Péter 2009.11.27. 16:58:28

te a post cím milyen nyelven van?:D

Dr. Animal 2009.11.27. 19:31:44

@H.Péter: Kiváncsi leszek a válaszára, mert ezen én is fennakadtam egy pillanatra XD

Pavel Korcsagin 2009.11.27. 19:34:44

hohó, az bizony tanult embörnek való :) kicsit olyan, mint az oschtoba

H.Péter 2009.11.27. 20:01:42

de ne grammarkreativkodj légyszíves:D

Pavel Korcsagin 2009.11.27. 20:41:03

na curükkcín bitte tee pls
süti beállítások módosítása