Most már egyre inkább olyan az egyetem (na jó, igazából főiskola (se) de nem lövünk nyulat vele - ősi dakota közmondás), mint a suli 11-12. évfolyama. Matekon befejeztük a deriválást, most integrálnuk. Az legalább jól megy. Gimis matekon ("matematikai alapok" gimis matek csicskáknak, akik nem bírták a szintfölmérőt 85%-ra megírni) tök unalom az egész, hatványozást onnan kezdtük, hogy a^=a*a*a*...*a. Nekem sikerült egy 10 pontos fv-ábrázolást elnéznem, ami 1 pontos lett, plusz még egy egyenletrendezésnél írtam el az egyik sort így béna lett az egész. Eredmény heti 1 fölösleges óra dög unalom (90 perc!).
Mechanika tantárgy eleje is tiszta ismétlés. Alapképleteket bizonyítunk be vektoriális módon és slussz. Olyan szint az egész, hogy az oktató ilyet szól "nem ilyesztem meg magukat azzal, hogy integrált mondok". Nem az ő fölkészültségével van a baj, csak a rendszer ostoba, az elvárások leszállításával már kevesebbet várnak el a bekerülőktől, mint amit az iskola nyújt. Persze ez tervszerű az oktatásban, de közel sem jó...
Informatika előadáson elkezdtük a Word 2003 működését, ez tetszett eddig a legjobban, alig akartam egyszer csak elaludni, megszámoltam, az oktató kereken 650 "ö"-t mondott 1,5 óra alatt. :D Ez azt jelenti, h minden 8 és 1/3-ik másodpercben "ö"-zött egyet 90 percen keresztül!! Szóval nagyon izgalmas az óra. Gyakorlaton viszont egy csomó hasznos dolgot tanított a gyakorlatis, pl. hogyan süssük meg mikróban a merevlemezt, hogy minden fájlt töröljünk róla. :D
Tanulság? A cápa kedvenc eledele a búvár. Ha mégsem búvárral etetik, annak csak az lehet az oka, hogy éppen kifogyott a búvár az akvarisztika hűtőkamrájából.
Kommentek