HTML

HTML

websas.hu


Kovax skype: kovaxur

Pavel skype: pavelkorcsagin

msn status My location on TeamSpeak
Cylex Silver Díj

Devportal

Nincs megjeleníthető elem

WebLabor

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Kommentek

  • Pavel Korcsagin: @fiúk csángók vagytok?: Köszönjük a tartalmas hozzászólást! Így sok év távlatából is akadnak még b... (2015.09.25. 10:46) Cukor és tömény kénsav
  • blah blah: tudom iszonyú régi hozzászólás, de csak nem hagyhatom így a cukrok nem igazán nemzetközi fogalmak,... (2015.06.17. 00:03) Cukor és tömény kénsav
  • szvsz: Szerintem ezeket olyanok találják ki, akik max. a buszmegállóig mennek gyalog. Oda kell tennei őke... (2015.05.22. 14:33) Magyar élelmiszercsomagok
  • Sparhelt: @Rowen: Meleg főétel kell? Lőjön magának valamit. :-) (2015.03.02. 07:34) Magyar élelmiszercsomagok
  • DragovichNikita: @Kovax: Ne, hogy bedőlj neki ez csalás! Pénzt akarnak ki huzzni belőled, be nem dőlj nekik ;). (2012.08.28. 14:06) Magyarított SPAM
  • hrgy: A videot eltavolitottak :-( (2012.05.10. 23:40) Cukor és tömény kénsav
  • Pavel Korcsagin: Szegény. :( Azt nem mondom, hogy át tudom érezni :W mert nem, de sajnálom. (nem őszintén) De a Bat... (2012.02.17. 18:43) Szopoda
  • Utolsó 20

Gólyatábor 2009 - az őrület fokozódik

2009.08.31. 12:57 | Pavel Korcsagin | 18 komment

Címkék: gólya

Ott hagytam abba, hogy fókáztunk. Utána elzarándokoltunk az info pulthoz, és ez tényleg beillett egy zarándoklatnak is, mivel laza 40 percet ácsorogtam ott a sorban egy sárga nyakbaakasztóért, a személyazonosságomért (igazi gts!), a kajajegyeimért és a lakcímemért. Még mindig én jártam talán a legjobban, mert a később érkezők közül soknak 4 órát(!) kellett várnia. Jah, és kaptunk egy szép babakék gts pólót (ezt azonnal fölhúztam, mert a másik kissé nedves volt - fókázás). (lefókázzalak? XD)

Szuper volt, mert a 39-es házba kaptam helyet, ami a legközelebb volt (10 m) az infóhoz is, büféhez is, sátorhoz is, egyszóval mindenhez. Becsekkoltam, aztán sikerült összefutnom egy volt tiborcossal (fölöttem járt, de 4 hónappal idősebb vagyok...), aki véletlenül a szobatársam lett, de iziben megkért, hogy ugyanmár vonuljak át a 28-asba, merthogy a haverjaival szeretne lenni. Mit mondjak, vajból van a szívem, belementem. Kicsit fáztam a dologtól, mert megemlítették, hogy egy babicsos is van ott, de nem volt gáz. Kiderült, hogy a másik szobában épp Andi lakozik, egy a Sanyinál megismert (nemannyira) jóismerős, és egy babicsos (de lehet, hogy a másik is az volt, nem érdekes, mind1).

Jól elbeszélgettünk az épp beérkező és sorban álló Binakával és barátnéjéval, majd a szobafelé vettem a irányt. Eddig mindig csak kémiásokkal, szociológiásokkal, törisekkel, föcisekkel, tesisekkel, pszichósokkal futottam össze, már kicsit kezdtem furcsállani, amikor elém toppan egy tagbaszakadt, kopasz alak, hogy mi a szakom. Mondom fizika. Ééééé, áááá, végre, én vagyok az első. Mondom, mert, Te is???? Jajajaja. :D Nagyon megörültönk egymásnak, az első fizikás, és még szkinhed is...! Mindig is vágytam egy originál szkinhed osztályársra. :DDD Steve-nek hívjuk, mert Tivadar a neve. Jó arc.

Sikerült a focipályán összefutni a csoportommal, szenyorokkal, csak úgy teljesen véletlenül. Tavaly volt külön fizika csoport, de idén - úgy látszik kevesen jelentkeztek - összevonták a fizika, kémia és környezettan szakosokat. Így lettünk mi FIZKÉMKÖR! :D Baró. Festettünk egy zászlót, amiben én mindösszesen a kommentálásban és aláírásban segédkeztem, bár szerintem nem tudtam volna sokat süllyeszteni a színvonalon. :D Ott kezdődött, hogy a gólya (gólyatáborban ugyebár mi más) - fizikás/kémiásként - köpenyt viselt, de a zászló alapszíne (fehér) miatt nem akaródzott senkinek körvonalat rajzolni, így a köpeny egyöntetűen sötétkék lett. Ez még hagyján. Azon inkább fönnakadtam, amikor az egyik srác elkezdte zölddel befesteni a szerencsétlen fejét. Mondom mi ez, csernobili gólya?! :D A mélypont az volt, mikor a lába is zöld színt vett föl, és elhűlve tudakozódtam az oka felől: "Miért, a gólya lába nem zöld????". XDXDXDXD Semmi baj, nem vagyunk bioszosok... Ajánlottam egy másik srácnak, hogy a kapcsolási rajzon a vezetéket fesse be zöld-sárga csíkosra, de visszautasított, mivel ő ilyen bonyolultat nem tud. Végülis lett zászlónk.

Elmentünk vacsizni, utána együtt jöttem vissza Biankával. Akkor világolt föl, hogy véletlenül se fogadjam el a szobatársak sütijét, mert füves. Ja mondom, boccs... Nekem különösen jól jönne egy adag, szívroham, aztán csókszi. Még jó, hogy szólt. Az este kicsit skandáltuk a csapattal az indulót, aztán neki álltak koncertezni mindenféle számomra idegen és ismeretlen előadók, többnyire minősíthetetlenül. Gergővel konzultáltunk, hogy postás eltűnt, mint az albán szamár... Szépen eltelt pár óra, úgy egy tájban kicsit megfogyott a társaság (-25%), én negyed 3-ig bírtam, aztán elkarikáztam csicsikálni. Megjegyzendő, hogy az egyik drogos az már kora délután óta ágyban volt, nem tom, mi lelte, csak ötleteim vannak.

Megérkeztem a házikóba, ahol éppen csak 5 fő ácsorog a folyosón, ahol az egyik egy bunkó szkinhed, épp azt üvöltözi, hogy egy csávó bevitt magával egy másikat a szobájukba, magukra zárták az ajtót, és NINCS MEG A KULCS. Igyekeztem kimaradni ebből, a szenyor nem akarta kinyitni az ajtót, erre szkinhed gyerek kemény és megpróbálta berúgni az ajtót. Nos, az épületről tudni kell, hogy a fala két réteg 3 mm-s farostlemez, néhány távtartóval. Az ajtó meg se mozdult a tokjában, de az egész folyosó fala, az igen... A szenyor fülönfogta az idiótát, és ki akarta rakni a szűrét, aztán még sem lett belőle semmi. Én átküzdöttem a Bözöri volt csaján és egy csoporttárson magamat, aztán úgy, ahogy voltam, bezuhantam az ágyba. Némi üvöltözés, ajtócsapkodás/rúgdosás a folyosón, és el is aludtam.

Arra ébredek, hogy a másik szobatárs üvölve berúgja az ajtót, fölb*ssza a villanyt, odatámít hozzám (emeletes ágy), a pofámba tart két poharat: "Nem kérsz vodka-narit?". -.-"""""""" Mondom NEM B**MEG! Hagyjál aludni. "De most miért nem?" MERT CSAK B**MEG, ÉPPEN ALUDTAM, PHAAARAAASZT!!! "Jól van, na..." Kicsit már be volt szívva, de hibáztatom. :D

Minden nap pontban fél 9-kor ébredtem. Ugyanis 9-kor van reggeli. :D Hoppá. Azért a biológiai órám sem akármi. Szépen reggeli toalett, ez az, miegymás, reggeli. Napközben nem is tudom, mi volt, kicsit homályosak az emlékeim. :D Innentől kezdve nem időrendi sorrendben fogom fölsorolni a dolgokat, hanem asszociatív módon.

Megismerkedtem egy jófféle szociológiás csajjal, sajna már foglalt (de nem örökre! - potenciális barátnő). Vele meg a barátnőjével beszélgettünk páran. Este kiderült, hogy Póstáséknál megüresedett egy hely, gondoltam, majd holnap átköltözöm. Azonban, ahogy vánszorgott előrefelé az idő, úgy döntöttem, hogy NEM, én nem vagyok hajlandó még egy éjszakát két drogos társaságában eltölteni. Így vidáman átrobogtam magamhoz, és a hálózsákot zsákként (heh-heh) használva áthurcolkodtam Póstásékhoz, ahol be is rendezkedtem (Olivér OKs volt, de Zöldike kicsit furcsa, fanyar humor, sok önbizalom :S).

Többször is fürödtem a Balatonban (am Balaton, ugye ugye ;) nem Plattensee, meg ilyen marhaságok), ált combközépig, úgyhogy nem kellett különösebben levetkőzni. Egy alkalommal azt vettem észre, hogy a rágócsomagom önállósította magát és elkezdett random kilebegni a zsebemből. :D Ástam egy 40 cm mély lyukat a 30 cms vízbe, had örüljenek az emberek. XD El voltunk.

Odaállítunk este 11-kor a büféshez: "4 zsíroskenyeret kérek!" "Míít?! Nálunk nincs gyros!!!". :DDD Mindenki be volt már állva akkorra. Szerencsére lengyelbeli eset nem ismétlődött meg. ;D Zöldike egyébként kicsit kleptomániás, szegényke ugyanis begyűjtött egy 'ZU VERKAUFEN' táblát és egy traktorbelsőt (nem fittelt az enyimhez). Aztán meg ott is hagyta szépen. Spenót apuka szavai vízhangoznak a fülemben: "Nem oolcsóó, de jóóóó!!!". Bandi volt a csákóhajtogató kisiparosunk, kb. a fél csoportnak ő hajtogatott egy szétszedett blikkből csákót, mivel - mint utólag kiderült - a sapkámat nagymamáéknál hagytam, és főtt a fejem, mint állat.

Steve pólója nyomán csapatkiálltásunk lett a már amúgy is híres SÜN! duma. Bárkit lemostunk a pályáról ezzel, főleg, hogy velük volt két kőalkoholista csaj szétordított torokkal, istenem, olyan fejhangot. XD Sajna nem mi nyertünk, de hát a zsűri sem a tisztánlátásáról híres (főleg, miután max. 5 főnek olyan 50-100 sör jutott csak az első napra megvesztegetés gyanánt). Volt vizes pólós (illetve vizespólót le) szépségverseny, de - mint az borítékolható volt ;) - csak az mutatta meg, akinek nem volt mit.

A bejegyzés trackback címe:

https://kundk.blog.hu/api/trackback/id/tr411350571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balatonrajongó 2009.08.31. 15:31:23

helo, a www.balatoniwiw.hu szemlézte a blogodat, így találtam Rád! Ha van kedved a legmodernebb web 2.0 felületen megosztani a Balaton rajongókkal mindazt amit szeretnél, itt regizhetsz:
www.balatoniwiw.hu/main/authorization/signUp?

Üdv és szép napot!

Karcsi

Pavel Korcsagin 2009.08.31. 15:43:21

Kösz karcsi, hogy itt reklámozol a blogon, ne is zavartatsd magad. Csak ne sértődj meg, ha véletlenül - nem szmeélyeskedés, csak szakmai ártalom - kercsinek hívlak (a kerchi szorosról).
Csókszi.

Kovax 2009.08.31. 20:37:53

XD éljen a webkettő, de én nem akarok webkettes blogot nyehehehehe

Pavel Korcsagin 2009.09.01. 22:00:33

Dzsee, akkor nem támogatsz minket vén öreg rókaként tapasztalataiddal? :D

Dzsee · http://chemotoxclan.gerencseri.hu/ 2009.09.02. 08:41:00

De, mindenképpen. De már minek, mert már úgy is késő. Majd jövőre :))))
Úgy viccesebb, mert már akkor TI fogtok "szivatni"! :))

H.Péter 2009.09.02. 13:20:51

még mindig n00b a tábor... PTE, ennyi telik:D

Pavel Korcsagin 2009.09.02. 17:32:27

BME még mindig buzijárat, szilencium :) (hogy ne mondjam szilvórium XD)

H.Péter 2009.09.02. 19:32:39

szeretnél te BMEs lenni... kis féltékeny...:D

Kovax 2009.09.02. 20:00:51

EGY EGYETEM VAN ÉS ANNAK IS CSAK EGY KARA!!! BME-VIK
eh jóestét XD

H.Péter 2009.09.02. 21:28:40

elirtad, helyesen BME VBK...:P

Pavel Korcsagin 2009.09.02. 22:41:11

ne vesszetek össze, buzijáratok - normális esetben - nem népszerűek... :P

Kovax 2009.09.03. 10:01:59

jah nem népszerűek, mert tul sok pont kell hozzá xD nyeheheheeee

Pavel Korcsagin 2009.09.03. 11:51:38

én is bekerültem volna...ez nem probléma

Kovax 2009.09.03. 14:16:32

de mégsem kerültél :D

H.Péter 2009.09.03. 21:31:37

majd mikor rájön 25évesen hogy elkurta, lehet a VIK egyik korelnöke is, igazábol erre hajt:P

Pavel Korcsagin 2009.09.04. 20:53:20

de, bekerültem, csak nem iratkoztam be - ha te bekerültél, akkor én is :)

Jaaaj, Petikém, majd akkor kacagjál, ha 45 évesen rájössz, hogy elkúrtad és a "karriered" 15 éve megrekedt a BorsodChem vezérigazgatói posztján, én meg majd kacagok a diktátori székemben muhahaha :D
süti beállítások módosítása