HTML

HTML

websas.hu


Kovax skype: kovaxur

Pavel skype: pavelkorcsagin

msn status My location on TeamSpeak
Cylex Silver Díj

Devportal

Nincs megjeleníthető elem

WebLabor

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

Kommentek

  • Pavel Korcsagin: @fiúk csángók vagytok?: Köszönjük a tartalmas hozzászólást! Így sok év távlatából is akadnak még b... (2015.09.25. 10:46) Cukor és tömény kénsav
  • blah blah: tudom iszonyú régi hozzászólás, de csak nem hagyhatom így a cukrok nem igazán nemzetközi fogalmak,... (2015.06.17. 00:03) Cukor és tömény kénsav
  • szvsz: Szerintem ezeket olyanok találják ki, akik max. a buszmegállóig mennek gyalog. Oda kell tennei őke... (2015.05.22. 14:33) Magyar élelmiszercsomagok
  • Sparhelt: @Rowen: Meleg főétel kell? Lőjön magának valamit. :-) (2015.03.02. 07:34) Magyar élelmiszercsomagok
  • DragovichNikita: @Kovax: Ne, hogy bedőlj neki ez csalás! Pénzt akarnak ki huzzni belőled, be nem dőlj nekik ;). (2012.08.28. 14:06) Magyarított SPAM
  • hrgy: A videot eltavolitottak :-( (2012.05.10. 23:40) Cukor és tömény kénsav
  • Pavel Korcsagin: Szegény. :( Azt nem mondom, hogy át tudom érezni :W mert nem, de sajnálom. (nem őszintén) De a Bat... (2012.02.17. 18:43) Szopoda
  • Utolsó 20

WH-s voltam félóráig

2009.01.11. 13:20 | Pavel Korcsagin | 8 komment

Címkék: cod2 wh

Ma délben fölmentem az Aliens Clan (riszpekt nekik) szerverére, és mint szokta a gépem, rosszul töltötte be a játékot, most is a grafikával volt a baj, mint már annyiszor. Reconnect nem segít, nem is túráztattam magam, játszok így, ahogy van. De most a ritkábbik jelenséget adta: tereptárgyakat (bútorok, autók, fák, csapattárs, ellenség) igen, házfalakat viszont nem jelenített meg, mindezt egy nagy feketeség előtt.

 

 

 

 

Ez oltári nagy, wh-s vagyok! :D A dologban az a bosszantó, hogy mivel nem látom a házakat, fogalmam sincs, hogy fedezék mögött van-e a gonosz, lazán helybenfutok a falon, arról nem is beszélve, hogy órákig tart, mire kikeveredek egy házból (bekeveredni persze nem olyan nehéz).

 

 

Plussz poén, hogy ha hozzáérek egy - láthatatlan - falhoz, akkor az avatarokon és nyomjelzőkön kívül az ég adta egy világon semmit nem jelenít meg. De, a torkolattüzet és a füstöt is megjeleníti...

 

 

 

Aztán még cukorka színű lett a kezem, ami már komoly bajokat jelez előre. Ennek köszönhetően nem lett különösebben jó eredményem (illetve különösebben rossz lett).

 

 

Taktikát változtattam, mottóm a "Maraggy egyhejben!!" és a "KEMPELNI SZABAD!" szellemi áramlatok eklektikus összessége. Ennek megfelelően építettem föl stratégiámat: elbújtam egy teherautó platóján az egyik sarokban és mindenkit lelőttem, aki arra jött. :))) Távcsöveztem, és adtam a tippeket, merre jár a zászlónk. ;) Telep- és klubhelyem: Villages-Bocage, német kezdő, bal oldal, sarok, platós teherautóroncs:

 

 

Szerencsére elindult az új pálya, amit már rendesen betöltött, de így sem ment jobban a játék. :/ (XD) Ezért kevesebb, mint fél órát töltöttem ebben az "áldott"(?) állapotban(!).

A bejegyzés trackback címe:

https://kundk.blog.hu/api/trackback/id/tr35870737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovax 2009.01.11. 18:40:08

Tudod, cb-n a csóróbbik fajtája a csalóknak, igy nyomja xD. Nincs pénze a privire, ezér inkább kiveszi a falakat az iw-d ből :D

Kovax 2009.01.11. 18:46:58

Tegnap játszottunk anti pb-s estét, és kipróbáltuk az ingyér wh-kat. Hát mit is mondjak, ez egy másik világ... szóval én sokkot kaptam 2 perc után amikor jöttek mindenhonnan az emberek, nem láttam h ki csapattárs ki nem, ezt én nem birom. Valószinüleg előlről kéne kezdeni a codozást hogy az ember hozzászokjon. Másik dolog mondjuk a multihekk, ami annyibol áll hogy nyomni kell az előre gombot, aztán lő az magától meg forog amerre kell xD. Na de ott meg hova kerül a játék lényege? hát a lüó segge alá. izé béka. El tudnám igy képzelni a cb-warokat, ráteszek egy téglát a w-re ozt megy magától, de maár hallottam olyan hekkről is, hogy előre be van programozva, hogy leplantol és be is védi... oolcsó játék hülegyerekeknek, dehát valamiből a gyártóknak is meg kell élnie, meg persze valamiből fent kell tartani a pb-t:). Merthát a pb-t pénzelik ,hogy ne vegye észre a csitteket a pb.. mondom hogy nagy pénz van ezekben...

Kovax 2009.01.12. 15:13:02

sztem ingyen odaadja, ha cserébe odaadod neki a gépedet xD, és még anti-ss is va nbenne xD

Pavel Korcsagin 2009.01.12. 16:03:36

Amikor bevédtem a hejemet már nem is volt annyira rossz... :D

reve 2 2009.01.12. 19:01:04

Érdekes géped van :):):)

Pavel Korcsagin 2009.01.13. 18:04:57

Ezt a kevésbé moderált emberek úgy mondanák, hogy fos... XD
süti beállítások módosítása